Op dit mini-symposium zijn we te gast bij Deloitte in Utrecht en spreken drie deskundigen over Social Selling:
- Koen Wouters – Winning Proposals
- Marcel Hazeleger – TenderApp
- Mireille Gielians – HSO.
Zij vertellen vanuit hun grote vakkennis en ervaring hoe je je dagelijkse werkzaamheden makkelijker en beter kunt inrichten op basis van de inzet van de juiste middelen.
Met social selling bouw je heel gericht aan je relaties, nog voordat je fysiek contact hebt met iemand. Social selling vormt zo dan ook vaak het begin van een proces wat door Microsoft Dynamics 365 volledig ondersteund wordt. Zo kun je door een koppeling met LinkedIn, eenvoudig inzicht krijgen in de ervaring en het zakelijke netwerk van alle stakeholders.
Ook later in het proces biedt customer insights vergaande inzichten in hetgeen wat influencers beweegt tijdens het tendermanagement proces. Een totaaloplossing voor tendermanagement, waarmee je de complexiteit inzichtelijk en beheersbaar maakt, is dus geen nice-to-have maar een need-to-have.
De volgende presentaties kunnen gedownload worden:
Klik op onderstaande foto voor een filmimpressie:
Zie ook het verslag van het mini-symposium op de website van HSO.